reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Tinák

Marián Tinák

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa v znamení vodnára. V súčasnosti žijem a pracujem v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

SISMK – nová kontrolná spravodajská služba II.

Marián Tinák

SISMK – nová kontrolná spravodajská služba II.

Rozhodol som sa zareagovať na diskusné príspevky k môjmu predchádzajúcemu príspevku  SISMK – nová kontrolná spravodajská služba krátkym novým článkom. Popri niektorých diskusných príspevkoch sú však hlavným dôvodom nové informácie, ktoré priniesli médiá už po odoslaní príspevku na blog.

  • 8. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
SISMK – nová kontrolná spravodajská služba.

Marián Tinák

SISMK – nová kontrolná spravodajská služba.

Najlepšia obrana je útok. Práve toto ma napadlo pri sledovaní reakcií niektorých našich politikov v prípade negatívnych informácií, ktoré sa objavili v médiách vo forme kritiky týchto politikov, alebo kritiky do radov ich politickej strany. Nie riadne vysvetliť, alebo nedajbože uznať kritiku, ale najlepšie a najsprávnejšie je zaútočiť. Takto zareagovali aj koaliční, ale aj opoziční politici.

  • 6. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo je vlastne Malchárek ministrom ?

Marián Tinák

Prečo je vlastne Malchárek ministrom ?

Tento článok mal byť pôvodne súčasťou môjho predchádzajúceho článku, ale niektorí diskutujúci ma kritizovali aj za preskakovanie z jednej témy do druhej a z toho vyplývajúcej ťažšej zrozumiteľnosti článku, aspoň ja som tak niektoré výhrady pochopil. Preto som svoju úvahu o tom prečo sa stal Malchárek ministrom zaradil do samostatného článku, aj keď podľa záveru tohto článku by možno bolo vhodnejšie mať to spolu s Kaníkovým odstúpením.

  • 9. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Prečo vlastne odstúpil Kaník ?

Marián Tinák

Prečo vlastne odstúpil Kaník ?

Udalosti na našej politickej scéne z posledného týždňa ma prinútili obrať sa o voľný čas, využiteľný aj na iné činnosti a opäť naformulovať niekoľko pre mňa logických otázok. Otázok čo sa to vlastne deje a následne aj otázok prečo sa to vlastne deje, takto a nie inak.Slovenská politická scéna už zažila v súvislosti s prešľapmi našich politikov veľa káuz a súdnych procesov, a to od únosov, zmareného referenda, podozrenia zo sprenevery štátnych a už aj európskych prostriedkov, čudných privatizácií, ponuky na orálny sex príslušníkom polície, vláčiky, vytunelovaný tunel, odpustené penále za nezaplatené odvody až po zmenky za 100 mil. Sk. Vo všetkých doterajších kauzách sa údajný vinník ( resp. zodpovedný ) bránil za každú cenu a dlhodobo bránil a odmietal jednak opustiť svoju funkciu, ale v prvom rade priznať aspoň politickú zodpovednosť.

  • 9. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo sa nechávame vodiť za nos ? alebo Čo je dovolené bohovi ...

Marián Tinák

Prečo sa nechávame vodiť za nos ? alebo Čo je dovolené bohovi ...

Pôvodne som chcel v nadväznosti na môj článok Je to ešte o demokracii, alebo už o strachu z nej ? veľmi rýchlo zareagovať na niektoré viac ako zaujímavé vyjadrenia, ktoré odzneli na pôde verejnoprávnej STV 1 v nedeľňajšom dialógu ( resp. duel ) premiéra a predsedu SDKÚ Dzurindu s predsedom strany SMER Ficom. Keď som si však prečítal niekoľko príspevkov v rámci diskusie k nemu na mojom blogu, tak som si povedal, že počkám na oficiálne a mediálne reakcie. Chcel som si totiž overiť, resp. potvrdiť silné tušenie, či je odvádzanie pozornosti od podstaty problému charakteristické iba pre väčšinu diskutujúcich na blogoch, alebo je obdobná metóda štandardnou súčasťou práce niektorých politických centrál a či rovnaký prístup k popisovaniu udalostí ovplyvňuje aj prácu mnohých žurnalistov. Toto moje vyčkanie sa týkalo aj komentárov a reakcií k niektorým diskusným príspevkom, ktoré vo všeobecnosti vybavím v tomto článku a niektoré adresné reakcie budem do diskusie odosielať v čase umiestňovania tohto aktuálneho článku na blog.

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
Je to ešte o demokracii, alebo už o strachu z nej ?

Marián Tinák

Je to ešte o demokracii, alebo už o strachu z nej ?

Z nejakého dôvodu som nemal možnosť vo štvrtok 22.9. pozerať diskusnú reláciu Pod lampou  na STV 2. Rozhodol som sa nečakať na reprízu a zohnať si jej záznam po tom, čo mi niektorí priatelia hovorili, že sa to oplatilo pozerať, lebo to vraj bola ukážka demokratického vedenia diskusie s jasným zámerom propagovať politický názor jednej skupiny žurnalistov proti a na úkor názoru inej skupiny.

  • 25. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Parlamentná „jednoaktovka“ alebo bude ako nebolo ?

Marián Tinák

Parlamentná „jednoaktovka“ alebo bude ako nebolo ?

Čo sa to vlastne „hrá“ na parlamentných doskách ? A žiada sa mi rozšíriť túto rečnícku otázku aj o to, kto rozdáva aktérom predstavenia úlohy, kto je režisér tejto „jednoaktovky“ alebo „jednokufríkovky“, a taktiež kto v rámci funkcie produkčného zabezpečuje všetkým zainteresovaným vykrytie „nevyhnutných nákladov“?

  • 22. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Kauza „Ruskove zmenky“ a fakty okolo

Marián Tinák

Kauza „Ruskove zmenky“ a fakty okolo

V poslednom období sa udialo viacero závažných udalostí, ktoré vyvolali výrazne zvýšený pohyb na politickej scéne Slovenska a vyprovokovali výrazne rozdielne názory širokého spektra ľudí na podstatu týchto udalostí a aj na ich dôsledky pre budúcnosť. Aj mňa to vyprovokovalo k zvýšenému záujmu o dianie a sledovaniu informácií v médiách a aj na internete. Niektoré k zaregistrovaniu sa na blog.sme.sk a aj k napísaniu tohto príspevku.

  • 17. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu